Toshkent Saralanganlar (0)
10.10.2013

E'lonni qanday yuboriladi

Barcha potentsial mijozlar sizning reklamangizni ko'rishlarini xohlaysiz ...
E'lonni qanday yuboriladi

bepul byulletenlarda ko'chmas mulk bilan bog'liq bitimlarni qanday qilib to'g'ri to'ldirish va tuzish kerak?


Agar siz ko'chmas mulkni sotish yoki ijaraga berish uchun reklama joylashtirmoqchi bo'lsangiz. , foydali maslahatlar bilan sizga yordam berishdan mamnun bo'lamiz. Mutaxassislarimizning tavsiyalaridan foydalanib, siz eng qulay sharoitlarda qisqa vaqt ichida ko'chmas mulk bozorida, xonaning yoki butun xonadonning, turar joy bo'lmagan binolarning, omborxona yoki ofisning narxidan past bo'lmagan narxda har qanday ko'chmas mulk bitimini amalga oshirishingiz mumkin.

Zamonaviy bozor sharoitida ko'chmas mulkni sotish shunchalik oson emas. Buning uchun siz mijozlarga kvartiraning, xonaning, xonaning, uyning yoki erning afzalliklarini aniq taqdim etish imkoniyatiga ega bo'lishingiz kerak. Muloqot qilish qobiliyati - ochiqlik muhim rol o'ynaydi. Bundan tashqari, potentsial xaridorni jalb qilish qiyinlashadi. Internetda ko'chmas mulkka oid oddiy reklama etarli emas. Birinchidan, foydali reklama joylashtirish uchun joy topishingiz kerak. Biroq, siz buni allaqachon topdingiz, shunchaki reklama qo'shish ga o'ting. Va ikkinchidan, siz bunday takliflarning massasidan ijobiy farq qiladigan shunday e'lonni topshirishingiz va topshirishingiz kerak.

Internetda kvartira, ofis yoki boshqa binolarni sotish va ijaraga olish o'ziga xos xususiyatlarga ega, siz ko'proq jalb qilish imkoniyatlarini bilib olasiz. potentsial xaridor. Tarmoqda muvaffaqiyatli reklama uchun siz e'lonni potentsial xaridorni qiziqtiradigan tarzda yuborishingiz kerakligini tushunishingiz kerak. E'lon matni aniq, qisqa va shu bilan birga mazmunli bo'lishi kerak, bu xonaning, uyning yoki omborning qanday bo'lishidan qat'i nazar.

Muvaffaqiyatli bitimlar tajribasi shuni ko'rsatadiki, yorqin va ravshan bo'lgan ko'chmas mulk reklamalari. Ko'chmas mulkning rangli tavsifi potentsial xaridorlarni jalb qiladi. Shuning uchun, sizning taklifingizni byulletenga joylashtirishda siz xonaning barcha ajralib turadigan xususiyatlarini, masalan, metroga yaqinligi, asl joylashuvi, xavfsiz hududda joylashganligi va hokazolarni ko'rsatishingiz kerak. Bu sizning reklamangizni bunday reklamalarning katta qismidan ajratib turadi. Shunda xaridor yoki ijarachi uning e'tiborini o'ziga qaratadi.



Shuning uchun, agar ko'chmas mulk haqida reklama e'lonini berishga qaror qilsangiz, qulaylikni oshirish uchun qanday yaxshilanishlar qilinganligi, masalan, qayta qurish haqida so'zlab berishga tayyormiz. Yoki xonaning foydali joyini ko'rsating, bu eng yaqin metro stantsiyasiga yoki shahar markaziga borish vaqtini sezilarli darajada kamaytirishi mumkin. Bular Sizningcha, aniq afzalliklarga ega bo'lgan fazilatlarga ko'proq e'tibor bering.

Siz hatto potentsial xaridorni tasavvur qilishingiz mumkin. Uning mumkin bo'lgan istaklari va ehtiyojlarini tasvirlab bering. Agar u ikkinchi darajali bo'lsa, mulkni sotish bilan bog'liq qanday savollarga duch kelishi mumkinligini o'ylab ko'ring. Oxir oqibat, xaridorlarni tez-tez savol tug'diradi: "nima uchun uy-joy sotasiz, agar hamma sizga mos bo'lsa va nega bunday arzon narxda?" Ko'pincha narxni tushirish uchun takliflar mavjud. Qanday savollar berishingizni o'ylab ko'ring va ularga o'zingiz javob berishga harakat qiling. Haqiqiy vaziyatda bu sizga ko'proq ishonch bag'ishlaydi, siz so'roqqa tayyor bo'lasiz. Bundan tashqari, bu sizga ko'chmas mulk to'g'risidagi e'lonlarni to'g'ri yuborishga yordam beradi.
E'lonni yaratishda, u to'g'ri hissiy rangga ega bo'lishi kerakligini unutmang. Bu har qanday xabarni original va esda qolarli qilishga yordam beradi va shuning uchun binolarni muvaffaqiyatli sotish yoki ijaraga olishga yordam beradi. Biz xaridorga bosim o'tkazishni tavsiya etmaymiz. Qoida tariqasida, bu salbiy oqibatlarga olib keladi.
Sizning mol-mulkingizni sotib olish yoki ijaraga berishdan oluvchi oladigan barcha afzalliklarni tavsiflash yaxshidir, barcha yaqinlashib kelayotgan moddiy xarajatlarni qulay tarzda taqdim etish kerak. Bunday psixologik usul xaridorni foydali bitimlarni amalga oshirishning g'ayrioddiy qobiliyatiga ishontirib, sotib olish uchun ajoyib turtki bo'ladi. Masalan, byulletenga ikkita taklif qo'yilgan: "Shaharning gullab-yashnagan mintaqasida rivojlangan infratuzilmasi bor uch xonali kvartira" va "Eski uyda sotiladigan uch xonali kvartira". Albatta, birinchi xabar ko'proq qiziqish uyg'otadi.

Ushbu usul potentsial xaridorlarning e'loniga javoblar sonini sezilarli darajada oshirishi mumkin. Biroq, unutmang - ortiqcha so'zlashuv va beparvolik, marosimsiz bo'lib tuyulishi va xaridorni sizga qarshi qo'yib, salbiy natijaga olib kelishi mumkin. Yaxshi hissiy rang berish mubolag'a bilan bir xil emas, shuning uchun reklamangizga ishonchli dalillarni qo'shganingizga ishonch hosil qiling. Aks holda, obro'ingizga tuzatib bo'lmaydigan zarar etkazishingiz mumkin, chunki firibgarlik tezda o'zini namoyon qiladi.

O'ylab ko'ring va shunga o'xshash variantlar orasida sizning kvartirangizni, xonangizni yoki ofisingizni ajratib turadigan ishonchli dalillarni topasiz. Xonani eng yaxshi burchaklardan suratga oling. Internet faqat siz taqdim etgan tasvirni ko'rishga imkon beradi, shuning uchun g'olib yoritishni ishlatib, xonaning eng yaxshi qismlarini suratga olishga harakat qiling. Ehtiyotkorlik bilan yorug'lik soyasini tanlang. Ba'zi hollarda juda yorqin yorug'lik yomon natijalarga olib kelishi mumkin. Masalan, issiq soyalar yorug'lik turar-joy ko'chmas mulkiga ko'proq mos keladi. Va yotoqxonalarning fotosuratlari quyosh nurida ajoyib ko'rinadi.

Bizning tavsiyalarimizdan foydalaning va fotosuratlarni professionallarga topshiring. Ular maxsus yoritish moslamalaridan foydalanadilar va fonni tanlashga yordam beradi. Uydan tashqarida va ichkarida bir nechta rasmlarni oling, so'ng eng muvaffaqiyatli suratlarni tanlang va ularni e'lonlar taxtasiga qo'ying.

Ko'chmas mulk e'lonini joylashtirishdan oldin, matnni o'ziga xos ko'rinishga keltiring - bu diqqatni jalb qilishga yordam beradi. . O'zingizni cheklamang: "Kvartira sotish" yoki "xonani ijaraga olish". Fotosuratlarni o'zingizning foydangizga ishlatishni unutmang. Ammo ularni suiiste'mol qilmaslik yoki juda ko'p matn qo'ymaslik kerakligini unutmang. Bularning barchasi e'lonlarning haddan tashqari yuklanishiga olib keladi.
Xaridor uchun eng muhim bo'lib ko'rinadigan tafsilotlarni ajratib ko'rsatish. Masalan, xonani ta'mirlash jarayonida qilgan yaxshilanishlaringizni ko'rsating: quvurlarni, derazalarni almashtirish, kvartirani qayta qurish. Ushbu o'zgartirishlar natijasida binolarning qulayligi, ishonchliligi va xavfsizligi qanday yaxshilanganligini tasvirlab bering.

Ushbu oddiy ko'rsatmalardan foydalanib, osongina o'zingizning bepul e'lonlar taxtangizga joylashtirish uchun jozibador ko'chmas mulk reklamasini yaratishingiz mumkin. Ko'chmas mulkni ijaraga berish yoki sotish bo'yicha reklama qo'shish uchun siz qimmatbaho vaqtni behuda sarflab ro'yxatdan o'tishingiz shart emas, saytning barcha funktsiyalari sizga mavjud bo'ladi: tavsifni tahrirlash, yangi fotosuratlarni yuklash va hk.

Bundan tashqari, reklama yuborayotganda, dangasa bo'lmang va shahar, shahar tumani kabi metro va ko'cha mavjud bo'lsa, e'lonlar taxtasi tomonidan taklif qilingan barcha maydonlarni diqqat bilan to'ldiring, agar bu joylarni to'ldirsangiz.

Masalan, mijoz Yunusobod tumanidan kvartirani qidiradi va qidirayotganda Yunusobod tumanini tanlaydi deb o'ylaysizmi, ushbu qidiruv so'rovida reklama e'lon qilinganida tuman maydoni bo'sh bo'lgan kvartira ko'rsatiladi deb o'ylaysizmi? < / p>

Bu, shuningdek, xonalar, pollar, pollar, devor materiallari, ta'mirlash va narxlar sohalariga ham tegishli.

Keling, misol olaylik:

Mijoz, mijoz, taxminan 25,000. cu kvartirani sotib olish uchun.

Izlashda u joylashgan joyni, boshqa parametrlarni va narx oralig'ini ko'rsatadi, masalan 23000 kub. 28 000 kubgacha Va u qidirish havolasini bosadi, tizim unga qidiruv so'rovini qondiradigan kvartiralarning ro'yxatini beradi.

Axborot byulletenlari narx chegarasi bilan qidirishda qidirish so'rovida kvartiralarni bermaydi uchun narx belgilanmagan. va xonadonlarda narxlari noto'g'ri ko'rsatilgan (masalan: 25,000 o'rniga 25 deb yozing)

agar siz savdo narxini ko'rsatmagan bo'lsangiz yoki uni noto'g'ri ko'rsatmagan bo'lsangiz, unda siz avtomatik ravishda potentsial xaridorni yo'qotasiz.

Bu men ga nisbatan qo'llaniladi. va barcha qidiruv so'rovlarida ishtirok etadigan boshqa maydonlar.

Dangasa bo'lmang va Siz potentsial mijozingizni sog'inmaysiz!


01.08.2023
Moskva xalqaro uy-joy kongressi B2B ko'chmas mulk sohasidagi eng yirik biznes-tadbirdir. Tadbir 16-20 oktyabr kunlari Jahon savdo markazida (Krasnopresnenskaya qirgʻogʻi, 12-bino) Rossiya Federatsiyasi Savdo-sanoat palatasi koʻmagida boʻlib oʻtadi.
17.12.2019
Panoramali fotosuratga buyurtma berish O'zbekistonda birinchi marta ko'chmas mulkning panoramik taqdimoti o'tkazildi
Ko'chmas mulk uchun 360 panoramik rasm. Toshkentda ko'chmas mulk ob'ektlariga virtual sayohatlar. O'zbekistonda hashamatli ko'chmas mulkning panoramali taqdimoti boshlandi